fbpx

1. Serviciile oferite

Ce au în comun degustările de vinuri, turismul gastronomic și evenimentele corporate? Ce au în comun persoanele care au rezervat, cu 100 de Euro, un loc la o degustare de vinuri eco, cu turiștii care au plătit 3200 de Euro pentru a merge o săptămână în Puglia, Italia, și a experimenta plăceri gastronomice pe cât de simple, pe atât de greu de întâlnit în alte zone ale Europei (cum ar fi Belgia)?

2. Compania

Compania clientului nostru din Antwerp, Belgia, este condusă de un maestru bucătar, un adevărat CHEF. Tot meniul ce se pregătește pentru corporate events sau degustări este atent gândit până la cel mai mic detaliu. Unul dintre motivele pentru care se întâmplă astfel este bucuria clienților de a experimenta gustări pe care doar acolo le pot găsi.

Așa am ajuns la identificarea plăcerii pentru gustul bun.

3. Așteptările clientului

Rezervi un loc la masa aceea lungă, pe care ți se oferă cinci feluri de vin (pe lângă șampania de bun-venit) și fiecare pahar de vin este asociat unei gustări, pregătite anume pentru a se asorta cu tăria/aciditatea/buchetul vinului respectiv. În toate acestea cauți gustul bun.

Cumperi două bilete pentru turul gastronomic al Pugliei, petreci o săptămână învâțând cum se face mozzarella, cum se produce uleiul de măsline, cum să faci pizza ca la mamma mia 🙂 acasă, cum trăiesc oamenii care se bucură de toate aceste delicii culinare și cum arată bucătăriile lor, cum se face pâinea… În toate acestea cauți gustul bun.

Alegi sala de festivități de la The Chef’s Cut pentru un eveniment corporate pentru că aștepți gustul bun al gustărilor preparate de Master Chef însuși.

4. Conturarea imaginii

Pe de altă parte, menționarea prețurilor nu a fost deloc întâmplătoare. Există, premeditat, o componentă exclusivistă a ofertelor clientului nostru. Serviciile sale nu costă puțin și se adresează unei clientele pentru care și atmosfera este foarte importantă. Și muzica ambientală. Și prezentarea sommelier-ului. Și decorul.

5. Slogan

Și atunci am înțeles că mesajul nostru trebuie să meargă spre potențialul client care caută gustul bun într-un context de bun-gust. Și așa a apărut sloganul campaniei noastre de rebranding.

Sloganul creat de noi a fost

– „In Good Taste” –

și are un dublu înțeles, referindu-se atât la gustul bun, cât și la bun-gust.

Octavian Tudorache

Author Octavian Tudorache

More posts by Octavian Tudorache

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

©Octavian Tudorache (Digi-tales România)