Noi nu facem produsul tău mai bun și nu îmbunătățim serviciile pe care firma ta le oferă.

Produsele și serviciile tale SUNT DEJA CELE MAI BUNE.

Noi identificăm potențialul client și îi vorbim despre calitățile produselor tale.

„Simplu și Memorabil”

este motto-ul nostru.

Campaniile ONLINE de succes nu sunt legate de brand, sunt legate de oameni.

Sarcina unui Social Media Manager este să creeze un mesaj din partea brand-ului pentru potențialii clienți, să împacheteze mesajul cât mai atractiv (aceasta însemnând VIDEO, în 2020), apoi să se asigure că mesajul ajunge la cât mai mulți utilizatori Social Media, despre care credem că ar putea fi interesați de mesajul nostru.

Bugetele de publicitate migrează spre mediul online. Pe Social Media, comparativ cu Google, construim strategia de marketing pentru un potențial client care încă nu a aflat despre produsele/serviciile noastre și, în același timp, păstrăm legătura cu deja existenta comunitate creată în jurul brand-ului.

Conținutul creat de noi te scoate în evidență. Afacerea ta online va beneficia de conținut/reclamă VIDEO, cu scenariu, imagine, ilustrație muzicală și video footage PREMIUM, cu licență comercială inclusă. Reclama video primește cu 73% mai multe click-uri decît un banner – imagine statică.

Vizitează canalul Digi-tales YouTube sau

BLOGUL NOSTRU

pentru mai multe exemple!

Branding Campaign

01. Branding Campaign pentru The Chef’s Cut Antwerp
(culinary tours, wine tasting, corporate events).
Campanie Facebook și Instagram

Provocarea a fost legată de cele trei direcții pe care clientul nostru își oferea serviciile și găsirea unui numitor comun pentru degustări de vinuri, turism gastronomic și organizări de evenimente corporate.
Odată identificat apetitul tuturor clienților, indiferent de natura evenimentului, pentru gustul bun al gustărilor/vinului, al doilea pas a constat în conștientizarea laturii exclusiviste a acestor evenimente oragnizate de The Chef’s Cut în Antwerp. Gustul bun putea fi deja asociat cu bunul gust. Așa a apărut sloganul campaniei de rebranding.
Sloganul creat de noi a fost

– „In Good Taste” –

și are un dublu înțeles, referindu-se atât la gustul bun, cât și la bun gust.
Detalii pe blog

Campanie Online

02. Campanie Social Media pentru Via Naturalia Bio
(produse certificate bio).

 

Campanie Facebook și Instagram
Campanie Social Media care promovează produsele certificate bio, aici sub forma unui cadou pentru persoana iubită.
Ideea de la care am pornit a fost prezentarea cadrului romantic încă de la început, de la primul cadru.
Continuarea a venit ca o explicație a cadrului romantic, exact ca în exercițiile de la clasele de regie: cum au ajuns cele două personaje în ipostaza aceea?
Am mers pe fir înapoi și am descoperit (repede, pentru că, așa cum voi povesti și pe blog, un video pentru Social Media trebuie construit într-un interval de 15 secunde) că momentul sărutului din film fusese generat de CADOUL BIO, concept Via Naturalia Bio.
În loc să mergem pe sistemul clasic „cumpără-i produsul nostru și ea va fi fericită”, am schimbat pe „ea este fericită pentru că tu i-ai oferit cadoul bio”, o diferență doar de nuanță, pentru unii, însă nu și pentru oamenii de marketing.
Prezentarea efectului înaintea cauzei, ca strategie de marketing online, face conținutul campaniei (în cazul nostru VIDEO) mult mai interesant și reușește să rețină atenția privitorului (potențial cumpărător) mai mult decăt cele 3 secunde  –  cum se întâmplă într-un format clasic.

Campanie Online

03. Campanie Social Media pentru
Organizația Salvați Copiii Iași și Rotary Club Copou, promovând evenimentul Semimaraton Iași.

 

Campanie Facebook și Instagram
Iarăși o provocare, pentru că o campanie marketing pentru o cauză non-profit este foarte diferită de un business online. În cazul acesta am lucrat pe două paliere diferite: evenimentul pur sportiv și cauza umanitară susținută de fondurile colectate în urma evenimentului.
Evenimentul reprezintă un succes atunci când fondurile colectate (în principal din taxele de participare) ajung la copiii provenind din medii defavorizate.
Am prezentat organizatorilor, Organizația Salvați Copiii Iași, respectiv Rotary Club Copou, o strategie de marketing online care să nu îndepărteze potențialii participanți care nu aleargă în mod regulat (sau poate chiar deloc). Am mers pe ideea că oamenii nu se înscriu la un eveniment sportiv (în cazul nostru curse de alergare), dacă știu sigur că nu au șanse să câștige (pentru că la Start se aliniază și atleți profesioniști, promovați pe paginile Semimaraton Iași).
Sloganul găsit de noi – atât de performant, încât a fost folosit la două ediții consecutive – a fost

– „Ești la Start, ai câștigat!” –

(pentru că toți aceia care se aliniau la Start ajutau deja cauza noastră și, prin aceasta, erau deja câștigători).

Clienții Noștri

Te-ai decis?

Contactează-ne Acum!